За смяна на горен долен носач ти трябва крик ключ за гуми гаечен ключ 17,19,22 щестограм 8мм(не съм сигурен може и по малък да е) някаква отверка и най вашното подходящ чук.
Сваляш гумата развиваш гайката на шарнира на горния носач и избиваш болта на шарнира от главината ( няма смисъл да ти обяснявам как се избива шарнир но ако не си го правил преди това по добре недей) развиваш горния край на биалетката и със специален инструмент(аз исползвам един сап от права лопата натискаш стабилизиращата щанга за да освободи биалетката и я вадиш,(освен ако не ползваш подемник тогава биалетката ще е свободна. Развиваш болта със шестограм който държи алуминиевата вилка в горния край и го изваждаш после развиваш болта който минава през средния тампон на долния носач и го избиваш. Следва да избиеш алуминиевата вилка от амортисьора така че да излезе напълно.
от тук нататък за да свалиш горния носач се развиват четирите болта от горна старана в двигателния отсек които държат амортисьора от горна страна и горния носач заедно с целия амортисьор ти е в ръцете. Препоръчвам ти ако сменяш само тампони да са полиуретанови или да смениш целия носач, но все пак ако решиш да избиваш и набиваш тампони една две тръбички с подходящ диаметър и менгеме и си готов.
Ако обаче сваляш долния носач работата е почти същата само че може и да не избиваш горния носач но е по трудно сякаш, особенното тък е че трябва след като развиеш гайката на шарнира и избиеш щарнира да намериш точното място от което излиза шарнира на носача от самата главина (след като го избиеш той излиза но не изцяло има само едно положение в което шарнира излиза от главината и е малко зор за сам човек особенно ако не се ползва подемник). При долния носач избиването на втулките е доста по гадно трябват скоби или горелка а после рязане с флекс за средния тампон трябва преса иначе ще ти е много зор, а за набиването също трябва преса.
И тук слдва големия филм с долните носачи оригинално излизат с три размера (размера н който се набиване на тампоните) а тампоните са само един размер така че е по добре да си вземеш направо нови носачи и без това издържат повече.
това е общо взето ако имаш някакво питане давай.
Сваляш гумата развиваш гайката на шарнира на горния носач и избиваш болта на шарнира от главината ( няма смисъл да ти обяснявам как се избива шарнир но ако не си го правил преди това по добре недей) развиваш горния край на биалетката и със специален инструмент(аз исползвам един сап от права лопата натискаш стабилизиращата щанга за да освободи биалетката и я вадиш,(освен ако не ползваш подемник тогава биалетката ще е свободна. Развиваш болта със шестограм който държи алуминиевата вилка в горния край и го изваждаш после развиваш болта който минава през средния тампон на долния носач и го избиваш. Следва да избиеш алуминиевата вилка от амортисьора така че да излезе напълно.
от тук нататък за да свалиш горния носач се развиват четирите болта от горна старана в двигателния отсек които държат амортисьора от горна страна и горния носач заедно с целия амортисьор ти е в ръцете. Препоръчвам ти ако сменяш само тампони да са полиуретанови или да смениш целия носач, но все пак ако решиш да избиваш и набиваш тампони една две тръбички с подходящ диаметър и менгеме и си готов.
Ако обаче сваляш долния носач работата е почти същата само че може и да не избиваш горния носач но е по трудно сякаш, особенното тък е че трябва след като развиеш гайката на шарнира и избиеш щарнира да намериш точното място от което излиза шарнира на носача от самата главина (след като го избиеш той излиза но не изцяло има само едно положение в което шарнира излиза от главината и е малко зор за сам човек особенно ако не се ползва подемник). При долния носач избиването на втулките е доста по гадно трябват скоби или горелка а после рязане с флекс за средния тампон трябва преса иначе ще ти е много зор, а за набиването също трябва преса.
И тук слдва големия филм с долните носачи оригинално излизат с три размера (размера н който се набиване на тампоните) а тампоните са само един размер така че е по добре да си вземеш направо нови носачи и без това издържат повече.
това е общо взето ако имаш някакво питане давай.
Comment